Khamis, 11 Mac 2010

kelas pagi yang best.....

pagi ni aku kna masuk sekali lagi ke kelas 6 terbilang... kelas bebudk top kat sni.... pg ni kls ni agak bersih berbanding semalam.. so, aku pun teruskan lah wat sesi perbincangan ngan bebudak kls tu.... sedang aku bercakap, tetibe ade sorang budak ni tanye... "cikgu, dari semalam cikgu masuk tapi kami tak tahu nama cikgu.." selepas berinteraksi dengan diorang, aku bukak lagi satu soalan cepumas yang biase aku tanyekan... "kamu rasa ape opsyen cikgu?" macam-macam jawapan timbul....jawapan biase yang aku dapat, PJ dan Matematik... heheheh. bile aku cakap aku 'Ustaz', diorang tak percaya..

Hari ni aku kna relief 2 kelas je... tapi ade satu aktiviti yang aku kna turun petang ni... rewang untuk maulidur rasul... bab-bab ni memang aku suka... sok plak ade maulidur rasul... confirm meriah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan