Rabu, 10 Mac 2010

kesiannye anak-anak muridku.....



hari ni 7.30 pg aku diminta untuk relief kelas 6 terbilang, kelas tahun 6 yang terbaik kat sekolah ni.... masuk-masuk je diorang agak pelik jugak... soalan pertama yang diorang tanye aku, cikgu lame ke sekejap kat sekolah ni....tu tanda diorang boleh terima kehadiran aku kat sekolah diorg....

mula-mula plan nak garang ngan diorg... tapi tak boleh... terpaksalah aku jadi cikgu yang 'lembut'.... bkn awww taw... satu yang aku kesian kat diorg, diorg masih tak tahu lagi halatuju diorg... bile tanye lepas UPSR nak sekolah mane, ade yang cakap nak sek SBP, MRSM dan ade jugak yang nak sekolah biase.. tapi bile aku tanye kenape pilih sekolah tu dan tak pilih SMKA, diorang cakap susah nak belajar Bahasa Arab... aku tanye diorang lagi, ade amik subjek bahasa arab x? diorang cakap ade...

sampai part tu je aku terpaksa berhenti... cikgu diorang dah datang..... nnt kite sambung lagi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan